L'Oficina

Oficina d'Entitats de L'Hospitalet de Llobregat

Objectius i missió de l’oficina, així com els seus serveis.

L'oficina d'Entitats de L'Hospitalet de Llobregat

Espai que es posa a l'abast de la ciutat de l'Hospitalet de Llobregat per respondre a les necessitats de les entitats que formen teixit associatiu. 

A través de la següent imatge es fa un resum sobre què consisteix l'Oficina d'Entitats:

Volem ajudar-vos a formar la vostra entitat. Per això, en el nostre apartat de Registre Municipal d'Entitats obtindreu informació necessària per resoldre els dubtes davant els reptes que teniu com a organització. Exemples:

  • Com podeu tramitar l'alta de la vostra entitat?
  • Quina documentació necessària heu d'aportar?   

Contacte

El nostre apartat de Formacions (online i presencial) - Pròximament -

  • Està orientat a impulsar l’autonomia i les capacitats de millora de les entitats

Contacte

Volem posar a l'abast de les entitats els tràmits més destacats i útils.

Al nostre apartat de Suport Tràmits us resolem dubtes i facilitem la cerca, accés i realització de tràmits.

A quin tipus de serveis donem suport?

  • Tràmits d’inscripció, actualització, baixa i certificació de les entitats al Registre Municipal Entitats
  • Obtenció del certificat digital
  • Altres tràmits

Objectius:

  1. Crear i afavorir projectes amb el teixit associatiu
  2. Respondre a les necessitats de les entitats
  3. Empoderar i facilitar l'autonomia de les entitats 

Contacte

Oferim informació a les entitats sobre subvencions.

Contacte