En aquest apartat acabareu de trobar resposta als vostres dubtes relacionats amb el certificat digital, associacions i federacions.
Relacionades amb Certificat digital
L'obtenció del certificat digital per a les entitats és imprescindible per poder realitzar qualsevol tràmit telemàtic. Si teniu dubtes sobre en què consisteix aquest certificat digital, com poder aconseguir-lo, quins tràmits podeu realitzar o com renovar-lo en aquest apartat us ho aclarirem.
-
Què és el certificat digital?
-
Funciona com una certificació digital de persones físiques i representants de persones jurídiques que vincula les vostres dades en forma signatura i acreditant la vostra identitat. Amb aquest certificat us permetrà realitzar tràmits online
-
Com podeu obtenir-lo?
-
Enllaç on sol·licitar-lo - FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre)
-
Quins tràmits podeu realitzar amb el certificat?
-
Tràmits: Hisenda, Seguretat Social i qualsevol organisme per presentar subvencions, entre d'altres tràmits.
-
Com podeu renovar el certificat?
-
Enllaç per renovar-lo - FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre)
Relacionades amb Associacions i federacions
Si encara teniu dubtes relacionats amb la vostra entitat, us oferim resposta a algunes pregüntes freqüents sobre aquesta temàtica.
-
On s'ha de registrar una entitat?
-
Com sol·licitar el NIF de l'entitat?
-
Una vegada us heu inscrit al Registre, podeu demanar un NIF provisional al Ministeri d'Hisenda
-
Una vegada tingue la resolució de la inscripció al registre corresponent, podeu demanar un NIF definitiu al Ministeri d'Hisenda (Enllaç per sol·licitar-ho)
-
Com obtenir una còpia de l'acta fundacional i del estatus de la vostra entitat?
-
Les persones estrangeres poden crear i registrar una entitat?
-
Sí. Les persones estrangeres també poden crear una entitat.
Més informació: